SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI ANAK FELDA. DAPATKAN INFO TENTANG ISU-ISU FELDA DAN BERKONGSI PENDAPAT TENTANG APA JUA BERKAITAN DENGAN FELDA

Thursday, May 17, 2012

Dulu katanya bodoh....sekarang dah meroyan nakkan si "bodoh"....

Suatu ketika dahulu mereka-mereka inilah yang melabelkan FELDA dengan pelbagai tomahan dan ucapan-ucapan sinis. Tapi hati kental peneroka tidak goyah dgn kata-kata mereka. Hari ini terbukti hasil usaha peneroka dan kakitangan FELDA meredah kekesutan dan pelbagai pancarona hidup membuahkan kejayaan demi kejayaan.


Setelah melihat kejayaan yang dicapai oleh FELDA tiba-tiba dengan rasa tidak tahu malu mereka mengelar diri mereka "HERO" kononnya....memeperjuangkan nasib peneroka FELDA yang terabai....terabai ke peneroka?


Sebab terabailah peneroka dapat membuat rumah-rumah banglow yang cantik. Sebab terabailah pelbagai bantuan dan prasarana dinikmati oleh peneroka dan ganerasinya.


Maka sudah sampai masanya warga FELDA pula patut dan sangat patut "ABAI" kan pengkhianat ini....jangan sesekali termakan pujuk rayu mereka. Kerana apa yang mereka mahukan bersebab dan perlu di"bayar" oleh anda kemudian nanti....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

KAFELDA mengalu-alukan pandangan, idea dan teguran yang membina untuk tatapan umum.