SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI ANAK FELDA. DAPATKAN INFO TENTANG ISU-ISU FELDA DAN BERKONGSI PENDAPAT TENTANG APA JUA BERKAITAN DENGAN FELDA

Monday, June 08, 2009

PROGRAM JEJAK MASJID WARISAN KUALA LUMPUR

Seramai 32 orang belia Felda Sg. Tengi telah mengikuti Program Jejak Masjid Warisan di Kuala Lumpur anjuran Jabatan Kebudayaan Dan Warisan. Program sehari itu ialah melawat masjid-masjid warisan di Kuala Lumpur seperti Masjid Negara, Masjid Jamek, Masjid India, Masjid Setapak, Masjid As-Syakirin KLCC dan Masjid Wilayah selain lawatan ke Muzium Keseniaan Islam. Perasmian lawatan tersebut telah disempurnakan oleh YAB Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim, Menteri Penerangan, Kebudayaan dan Warisan di Masjid Negara.

1 comment:

  1. ASSALAMMUALAIKUM...ingin saya betulkan...program Jejak Warisan Masjid bersempena KLCiC ni...bukan anjuran Jabatan Kebudayaan dan Warisan...tak ada jabatan tu...program ni anjuran Jabatan Warisan Negara (JWN)...Jabatan Kebudayaan mmg wujud...tapi dgn nama Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara (JKKN). Apa pun...terima kasih kerana berkongsi pengalaman dan cerita tentang program anjuran kami. ;) harap tuan dan rakan-rakan seronok sepanjang mengikuti program tersebut. ;)

    ReplyDelete

KAFELDA mengalu-alukan pandangan, idea dan teguran yang membina untuk tatapan umum.